Asiakas säästää asennusaikaa uuden Kick & Click -kiinnitysjärjestelmän avulla

Pöytää kohden säästyy 10 - 12 minuuttia asennusaikaa – joten kuinka paljon aikaa säästyykään 150 pöydän tilauksessa!

Tuoteuutiset:  11. tammikuuta 2016
Kick & Click™ has made office desk assembly fast and easy

Kick & ClickTM -kiinnitysjärjestelmä on tehnyt toimistopöydän kokoonpanosta nopeaa ja helppoa. Työkaluja ja ruuveja ei tarvita nostopilarien kiinnittämiseen pöytälevyyn. Kokoonpano tapahtuu yksinkertaisesti "polkaisemalla" osat kiinni toisiinsa sen sijaan, että käytettäisiin 2 x 6 ruuvia, mikä on ollut tavallinen asennusratkaisu.

Mr. Brokop Giesselmann-nimisestä saksalaisesta korkeussäädettäviä työpöytiä valmistavasta yrityksestä testasi uutta Kick & ClickTM -järjestelmää. "Arvioin, että säästämme noin 10 - 12 minuuttia per pöydän asennus. 10 - 12 minuuttia ei välttämättä tunnu paljolta, mutta kun meillä on esimerkiksi 150 työpöydän tilaus, ajansäästö on noin 25 tuntia. Se on paljon!"

Vältä manuaalisia asennusvirheitä
Ajansäästön lisäksi Brokop näkee tuotteessa muutakin hyötyä. Kick & ClickTM-järjestelmää käyttämällä vältetään manuaalisia virheitä 12 ruuvin asennuksessa. Ruuvin voi kiinnittää pöytään väärin tai yhden ruuvin voi vaikka unohtaa.

Intuitiivinen ratkaisu

Hänen mielestään tuote on intuitiivinen – se käytännössä kertoo itse, miten se tulee koota. Asennusopasta ei tarvita. Kick & Click -järjestelmän osat liitetään yhteen yksinkertaisesti "polkaisemalla" ja sen jälkeen kuuluu "klik".

Katso lisätietoa sivulta LINAK Kick & Click.
  Mr. V. Brokop from Giesselmann

Mr. Brokop Giesselmann-yhtiöstä pitää kädessään Kick & ClickTM Base -järjestelmää.

Updated: 11. tammikuuta 2016 10:53