Nosta ergonomian tasoa korkeammalle

Hyvä ergonomia on tärkeää terveydenhuollon työntekijöille

Yritysuutiset:  24. huhtikuuta 2017
Kuvitellaanpa tilanne, jossa sairaanhoitaja auttaa painavaa potilasta nousemaan sängystä pyörätuoliin. Potilas on täysin riippuvainen hoitajan avusta päästäkseen ylös sängystä. Myöhemmin hoitaja yrittää siirtää potilaan pyörätuolista takaisin sänkyyn. Voiko tehtävän suorittaa turvallisesti ilman, että hoitaja on vaarassa loukkaantua?

Hoitaja saattaa olla riittävän vahva suorittamaan tehtävät tai hänellä on oikea työskentelytekniikka, jolla pystyy välttymään loukkaantumiselta. Tosiasia kuitenkin on, että terveydenhuollon työntekijät kärsivät jatkuvasti liian suuressa määrin tuki- ja liikuntaelinten sairauksista, jotka johtuvat potilaiden, asukkaiden tai asiakkaiden manuaalisesta nostamisesta, siirtämisestä tai asennon muuttamisesta.

LINAK välittää
Jo vuosien ajan turvallisuus ja hyvä ergonomia ovat olleet erittäin tärkeitä LINAKille. Älykkäät Care Solutions™ -ratkaisumme tarjoavat potilasnostimien optimaaliseen säätöön kehitettyjä karamoottoreita ja ohjaimia, jotka sisältävät useita lisäarvoa tuovia ominaisuuksia.

Autamme kokoamaan oikean ratkaisun tarvitsemasi erittelyn mukaan. Riippumatta siitä, mikä on tärkeintä – voima, nopeus, äänitaso vai karamoottorien määrä, pystymme tarjoamaan järjestelmän, joka vastaa vaatimuksiasi!

Karamoottoriratkaisut potilasnostimiin

Lue lisää LINAKin ratkaisuista potilasnostimiin tästä.

Huomisen hoitoa tänään Älykkäät Care Solutions -ratkaisut ovat osa LINAKin “Huomisen hoitoa tänään” -ajattelutapaa.

Updated: 24. huhtikuuta 2017 5:46