LINAK tuo markkinoille uuden älykkään LA33-teollisuuskaramoottorin

Useat maatalous- ja teollisuusautomaatiosovellusten valmistajat tuntevat LINAK-karamoottorit LA14, LA25 ja LA36. Nyt uusi keskikokoinen ”perheenjäsen” täydentää LINAK-tuotevalikoimaa.

Tuoteuutiset:  31. toukokuuta 2017
Uusi LA33-karamoottori
LA33 – uusi keskikokoinen ja voimakas karamoottori
LINAK on lanseerannut uuden voimakkaan sähkötoimisen LA33-lineaarikaramoottorin. Se on keskikokoinen karamoottori, jonka kehitys perustuu LINAKin 35 vuoden aikana kertyneeseen osaamiseen. LA33 sopii käyttökohteisiin, joissa pienten karamoottorien voima ei riitä tai suurten moottorien voima ylittää tarpeen.

Vaativiin olosuhteisiin tarkoitettujen koneiden valmistajien on varmasti helppo tunnistaa LINAK-tuotevalikoiman voimakkaiden karamoottorien ominaisuudet ja ymmärtää, miksi LA33 sopii niin hyvin.

Samat ominaisuudet ja valintavaihtoehdot
LA33-karamoottorissa on samat hyvät ominaisuudet kuin kaikissa LINAK-tuoteperheen vahvoissa malleissa. Sisäänrakennettu ohjauselektroniikka, hall-anturi, proportionaalinen nopeudensäätö, tarkka asemointi analogisella tai digitaalisella takaisinkytkennällä ja useita muita ominaisuuksia, jotka kaikki voivat olla osa LA33-ratkaisua.

Jos haluat lisätietoa LA33-karamoottorista, käy LA33-tuotesivulla tai ota yhteyttä myyntiimme.

Huolellisesti testattu kuten kaikki LINAK-tuotteet
Tuotevalikoiman muiden karamoottorien tapaan LA33 on IP66 / IP69K -luokituksen mukainen, joten se kestää esimerkiksi voimakkaita vesipesuja ja haasteellisia olosuhteita koko pitkän käyttöikänsä ajan.

Näin korkealuokkainen kestävyys on mahdollista saavuttaa vain tehokkaalla pohjatyöllä, laaja-alaisella kokemuksella ja tietenkin huolellisella testauksella.

Katso oheinen video niin ymmärrät mitä tarkoitamme.

LINAK TECHLINE R&D and Production – Behind the scenes

Updated: 28. kesäkuuta 2017 6:50