CO-Link™ luo monikanavaratkaisuja hoitoalan sovelluksiin

CO-Link™ on LINAKin järjestelmä, joka auttaa laitevalmistajia kaksinkertaistamaan karamoottoreiden määrän ja vaikutuksen terveydenhuollon sovelluksissa vain yhtä ohjainta käyttäen.

Tuoteuutiset:  29. kesäkuuta 2017
Kehittyneempien, tarkempien ja luotettavasti säädettävien terveydenhuollon sovellusten kysyntä kasvaa maailmanlaajuisesti. Koska hoitotekniikat ovat yhä kehittyneempiä, niin myös vaatimukset sovellusten osalta kasvavat. Moderneja toimenpidetuoleja ja leikkauspöytiä on pystyttävä liikuttamaan ja säätämään useisiin suuntiin.

Lisää vaihtoehtoja vähäisin kustannuksin
Uusi LINAK CO-Link™ laajentaa sähköisten karamoottoreiden lisälaitteiden valikoimaa. Sen avulla voi luoda 8-kanavaisen järjestelmän hyvin pienillä kustannuksilla. Kytke kaksi LINAK CO61-ohjausyksikköä kaapelilla kytkentärasian kautta. Asenna räätälöity LINAK-ohjelmisto ja sinulla on 2 x 200 W:n monikanavainen karamoottorijärjestelmä, jota voit ohjata yhdellä käsiohjaimella. Tämä on LINAK CO-Link™!

Kehittyneiden sovellusten käytännöllinen logistiikka
Käyttämällä ennestään tuttuja tai jo varastossa olevia tuotteita voit rakentaa jopa kahdeksankanavaisen karamoottorijärjestelmän. Voit käyttää LINAK-osia, joita sinulla on jo varastossa ja lisäksi tarvitset vain lisäkaapelin ja räätälöidyn ohjelmiston. Tämä auttaa pitämään kustannukset alhaalla ja lisää joustavuutta tuotannon sopeuttamiseksi markkinoiden vaatimuksiin.

Lue lisätietoa LINAK CO-Link™-järjestelmästä tästä tai ota yhteyttä myyntiimme.

CO-Link™ provides full control of advanced healthcare applications

Updated: 12. heinäkuuta 2017 11:56