LINAKin kääntökoukut sopivat täydellisesti TD4-sänkymoottorin ja sängynrungon väliin

TD4 TWINDRIVE -sänkymoottorin lanseerauksen yhteydessä LINAK otti käyttöön universaalin tavan asentaa moottorijärjestelmä sänkyihin. Sen avulla on helppo lisätä luotettavasti toimiva säätö kotisänkyihin.

Yritysuutiset:  6. heinäkuuta 2017
Helppo asennus universaaleilla kääntökoukuilla
TD4 Standard - ja TD4 Advanced -moottoreiden lanseerauksen yhteydessä tarkastelimme myös moottorin kiinnityksen asennusvaihtoehtoja. Otimme käyttöön yleisesti tunnetut ja kotisängyissä paljon käytetyt kääntökoukut. Sen vuoksi ei ole koskaan aiemmin ollut yhtä helppoa päivittää sänkyä ja asentaa siihen korkealuokkaiset ja perusteellisesti testatut LINAK TD4 -sänkymoottorit.

Sujuva vaihto TD4-moottoriin
Universaaleja kääntökoukkuja käyttämällä TD4 sopii hyvin olemassa oleviin sängynrunkoihin. Myöskään tuotemuutoksia sängynrunkoon ei tarvita, jotta TD4-moottorin voi asentaa paikalleen. Jopa TD4:n akseleiden välinen etäisyys on sen mittainen, mitä tyypillisesti käytetään säädettävien sänkyjen markkinoilla.

LINAK valmistaa kääntökoukut varmistaakseen oikeat mitat ja sopivuuden TD4-moottoriin. Mikäli koukkujen valmistus tapahtuu sänkyvalmistajan omissa tiloissa, ei ole tarvetta muuttaa tuotantoa ja koukkujen hitsaus sängyn runkoon voi jatkua entiseen tapaan.

Kaiken kaikkiaan tämä tarkoittaa sitä, että TD4-moottorin käyttöönotto säädettävässä sängyssä ei ole koskaan ollut helpompaa.
Katso video TD4-sänkymoottorin asennuksesta ja näet kuinka vaivattomasti se käy.
TD4-moottorin asennus on helppoa kääntökoukuilla. Katso video tästä.

Lisätietoa LINAKin kääntökoukuista ja mahdollisuuksista siirtyä helposti käyttämään TD4-moottoria saat ottamalla yhteyttä myyntiimme.

Updated: 6. heinäkuuta 2017 9:27