Uusi design parantaa LINAK Bed Control -sovelluksen käytettävyyttä

LINAK paransi Bed Control -sovelluksen käyttäjäystävällisyyttä ja vaihtoi sille samalla nykyaikaisen ulkoasun, uuden sovelluskuvakkeen ja teki käyttöliittymästä mahdollisimman helppokäyttöisen.

Tuoteuutiset:  14. heinäkuuta 2017

Uusi design parantaa LINAK Bed Control -sovelluksen käytettävyyttä

Käyttäjäystävällisyys oli etusijalla Bed Control -sovellusta päivitettäessä sekä visuaalisen ilmeen että toimintojen osalta. Uusi ilme on käyttäjäystävällinen ja pelkistetympi korostaen toimintoja. Sovellus tunnistaa automaattisesti tuotteen, johon se on liitetty, ja helpottaa tallennusta sekä muistiin tallennettujen tietojen löytämistä. Lisäksi sovellus käynnistyessään avaa helppokäyttöisen oppaan, joka näyttää miten tuote paritetaan puhelimen kanssa.

Älykäs sovellus – tarvitaan vain yksi
Bed Control -sovellus on nyt älykäs. Tämä tarkoittaa, että sovellus tunnistaa automaattisesti sen tuotteen ominaisuudet, johon se on liitetty. Lisäksi sovelluksen grafiikka ilmentää kyseistä tuotetta. Esimerkkinä muistipaikat: jos yhdistät sovelluksen TD4 Standard -moottoriin, sovellus näyttää sen selkä- ja jalkasäädöt, kun taas yhdistettäessä TD4 Advanced -moottoriin, näkyy lisäksi neljä muistipaikkaa.

Tämän vuoksi nyt tarvitaan vain yksi sovellus. Aiemmin asiakkaan oli valittava oikea sovellus muistillisen ja ilman muistia olevan sovelluksen välillä, mutta nyt riittää yksi sovellus.
Älykäs sovellus – tarvitset vain yhden

Sovellus opastaa
Uuden ominaisuuden ansiosta sovellus avautuessaan näyttää käyttäjälle laitteen käyttöön liittyvät vaiheet. Se myös opastaa, kuinka aloittaa pariliitos tuotteeseen, jotta sen voi yhdistää puhelimeen. Seuraamalla näytön esitystä käyttäjä voi helposti yhdistää puhelimen tuotteeseen ja säätää sänkyä tuotteen sallimissa rajoissa.

Mitä tarvitsee tehdä?
Ei huolta. Seuraavan kerran, kun asiakkaasi päivittävät Bed Control Memory -ohjelmaansa, he saavat automaattisesti sovelluksen päivitetyn version. Asiakkaidesi ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin päivittää sovellus.

Bed Control -sovelluksen toiminnot
  • Selkä- ja jalkaosan säätö
  • Simultaaniajo
  • 4 muistipaikkaa - edellyttäen, että kuuluu tuotteeseen
  • Sängynalusvalon kytkeminen päälle/pois
  • 7 kieliversiota (englanti, tanska, korea, ranska, saksa, espanja, italia)
  • Yhteensopiva Bluetooth® -adapterin ja  TWINDRIVE™ TD4 -sänkymoottorin kanssa
Haluatko kokeilla Bed Control -sovellusta? Saatavana sekä iOS- sekä Android -versiot.

Bed Control -sovellus  Download on App Store  Download for Android

Updated: 14. heinäkuuta 2017 10:22