VR-video: Tutustu Tanskassa sijaitsevaan tuotantoomme

Nyt voit tutustua DESKLINE-tuotantoomme lähietäisyydeltä – lähde uudelle 360 asteen virtuaalitodellisuusmatkalle Tanskan pääkonttoriimme.

Yritysuutiset:  4. syyskuuta 2017
VR video: tutustu Tanskassa sijaitsevaan tuotantoomme

Tervetuloa tutustumaan LINAKiin. Olemme iloisia voidessamme esitellä sinulle Tanskan pääkonttorimme DESKLINE®-tuotantotilat 360 asteen virtuaalitodellisuudessa.

Lähde lennolle tuotantoalueemme yläpuolelle ja lennähdä sisään tuotantorakennukseemme. Siellä näet, kuinka valmistamme ja kokoamme tuotteitamme nykyaikaisella tuotantoalueellamme – valmiina rakentamaan korkealaatuisia tuotteita tulevaisuuden huonekaluihin.

Avoin työskentelytila ja nykyaikaiset tuotantolaitokset
Näet yläpuoleltamme, kuinka valmistamme ja kokoamme tuotteitamme ja samalla voit antaa katseesi kiertää ympäri tuotantoaluettamme.  Katso myös, kuinka rakennamme omat kara- ja moottoriosamme, ja miten modernit robotit kuuluvat itsestään selvänä osana tuotantoomme.

Uuden VR-videomme avulla voit seurata DESKLINE-tuotantoprosessia askel askeleelta: alkaen suunnittelusta, jatkuen tuotantoon ja kokoonpanoon, aina rahtiosastolle saakka. Joka päivä valmistamme ja toimitamme valtavan määrän tuotteita asiakkaillemme ympäri maailmaa.

Maailmanluokan tuotanto ja jatkuva kehitystyö
Pyrimme olemaan avoin ja innovatiivinen yritys ja omaamme yli 40 vuoden kokemuksen. Maailman johtavana sähköisten lineaaristen karamoottoriratkaisujen kehittäjänä ja valmistajana keskitymme LEAN-tuotantoon. Tämä tarkoittaa, että pidämme palautetta tuotteistamme ja toiminnastamme luonnollisena ja tärkeänä osana jatkuvaa kehitystyötä.

LINAKin pääkonttori: Tila hyvän toiminnallisen suunnittelun yhteistyötä varten
Tanskan pääkonttorimme toiminta perustuu filosofiaamme, että avain upeaan suunnitteluun on ihmiset. Tämän vuoksi tuotanto- ja toimistotyöntekijämme työskentelevät yhdessä vierekkäin – ja luovat yhteistyössä tuotteita, jotka parantavat elämääsi. Toivomme, että matka virtuaalitodellisuuteen antaa sinulle käsityksen keitä olemme ja miten työskentelemme. Tervetuloa LINAKiin.

Updated: 4. syyskuuta 2017 5:45