DESKLIFT™ SetPack: Säästää aikaa ja helpottaa logistiikkaa

LINAKin uusi DESKLIFT™ SetPack sisältää kaksi nostopilaria, tarvittavan elektroniikan ja kaapelit. LINAK-pöydän kokoonpano ei ole koskaan ollut helpompaa.

Tuoteuutiset:  16. lokakuuta 2017
DL SetPack: Säästä aikaa ja yksinkertaista logistiikkaa
Nyt osalle LINAK-nostopilareista voi tilata käyttövalmiin paketin, joka sisältää kaiken mitä tarvitaan yhden toimistopöydän kokoamiseen – jalat, ohjausyksikön, moottorikaapelit, verkkojohdon ja pöytäohjaimen. Yksi laatikko per pöytä. Niin helppoa se on.

Tällä hetkellä voimme tarjota DL5-, DL6-, DL15- ja DL16 -nostopilarit DL SetPack-versiona.

Säästä aikaa ja yksinkertaista logistiikkaa uuden DL SetPack-ratkaisun avulla
Lyhyesti sanottuna DL SetPack yksinkertaistaa toimituksia, helpottaa käsittelyä ja vähentää vaurioitumisriskiä minimiin.

Yhdistettynä patentoituun Kick & Click™-järjestelmäämme, joka säästää keskimäärin puolet tavallisesta kokoonpanoajasta, DL SetPack -ratkaisulla voi lisätä asennuksen tehokkuutta entisestään.

Kansainvälisiin kuljetuksiin sopiva ympäristöystävällinen pakkaus
DL SetPack -laatikko on kestävää pahvia, joka on valmistettu kokonaan kierrätysmateriaalista. Ympäristönsuojelun lisäksi tämä pakkausvalinta tarjoaa OEM-valmistajille mahdollisuuden siirtää pakkausmateriaalit helposti kierrätykseen. Lisäksi DL SetPack on tehty kansainvälisiin lavamittoihin sopivaksi, jotta logistiikka olisi mahdollisimman sujuvaa.

Updated: 16. lokakuuta 2017 10:41