BAJL – luotettavasti toimiva kevyt ja tehokas akku

LINAKin uusi Li-ion -akku on tehokkaampi, pitkäikäisempi ja jopa neljä kertaa kestävämpi kuin perinteinen lyijyakku.

Tuoteuutiset:  18. lokakuuta 2017

BAJL – a low weight battery with reliable and high performance

Li-ion – kustannustehokas, luotettava ja kevyempi ratkaisu
Parannettu litiumioni-teknologia lisää BAJL-akun luotettavuutta tarjoamalla turvallisen ja vakaan suorituskyvyn koko akun käyttöiän ajan.
BAJL Li-ion-akun pieni paino optimoi päivittäiset työrutiinit, mikä parantaa ergonomiaa.
Lisäksi BAJL-akku voi säästää jopa 40 % elinkaarikustannuksista, ja akun pitkäikäisyys lyhentää ympäristön jalanjälkeä tuottamalla vähemmän jätettä.

Tarjoamme vihreämmän vaihtoehdon
Litiumioniakku on ympäristöystävällistä teknologiaa, jonka hiilidioksidipäästöt ovat vähäisemmät ja ympäristövaikutus vähäisempi kuin lyijyakuilla.

LINAK tarjoaa juuri oikean akun sovellukseesi

BAJL – a low weight battery with reliable and high performance
BAJL Li-ion 2.25 Ah - mahdollistaa 40 nostoa yhdellä latauksella

Parempi päivittäinen työympäristö
On tärkeää, että mobiilisovellusten kanssa työskentelevät hoitajat, jotka tekevät paljon raskaita nostoja, voivat luottaa laitteiden toimintaan. Hoitajat ovat riippuvaisia luotettavista ja hyvin toimivista laitteista, joiden akku toimii pitkään.

Uusien litium-ioniakkujen pitkän käyttöiän ja helpon vaihdettavuuden ansiosta ei ole enää tarvetta olla huolissaan epäluotettavista akuista tai jatkuvista lataamisista. Virheellinen akun toiminta voi johtaa tehottomiin työskentelytapoihin tai jopa kriittisiin tilanteisiin, joissa hoitohenkilökunta yrittää nostaa hoidettavaa henkilöä manuaalisesti kiireen vuoksi. Pahimmillaan tämä voi johtaa selkävammoihin ja lisääntyneisiin sairauspäiviin.

Ota yhteyttä myyntiimme, jos haluat tietää enemmän LINAK BAJL Li-ion -akusta.

Updated: 20. lokakuuta 2017 6:59