3-kanavainen CBH Advanced tekee kehittyneen järjestelmän yksinkertaiseksi

Kolmikanavainen LINAK CBH Advanced -ohjausyksikkö sopii hyvin kotisänkyihin, joissa tarvitaan kolme eri karamoottoria varmistamaan sängyn mukavuus.

Tuoteuutiset:  1. marraskuuta 2017

Kolmikanavainen CBH Advanced -ohjausyksikkö sopii edistyneisiin kotisänkyihin, joissa kolmella karamoottorilla luodaan erilaisia säätöjä ja lisätoimintoja. Näihin kanaviin voidaan liittää karamoottoreita, joilla säädetään esimerkiksi selkä-, jalka- ja niskaosaa.

CBH Advanced -ohjausyksiköllä voi nyt ohjata kolmea karamoottoria

Kaksikanavaiseen CBH Advanced -ohjausyksikköön verrattuna tässä versiossa on ylimääräinen kanava kolmannelle karamoottorille. Tämä tarkoittaa, että tarvitaan vain muutama komponentti luomaan karamoottorijärjestelmä, johon pystyy lisäämään useita ominaisuuksia!

Kolmikanavaisen CBH Advanced -järjestelmän käyttö kotisängyssä tarjoaa:

• Kustannustehokkaan järjestelmän, jossa on vähemmän osia

• Lisää tilaa sängyn alle

• Vähemmän kaapeleita

• Lyhyemmän asennusajan

Pienennä kustannuksia - yksi riittää
Vähemmän osia järjestelmässä tarkoittaa alhaisempia kustannuksia. Kolmas kanava karamoottoreille poistaa kahden ohjausyksikön tarpeen tällaisessa järjestelmässä. Toisin sanoen järjestelmä yksinkertaistuu ja samalla säilyttää CBH Advanced -ohjausyksikön tärkeimmät ominaisuudet, kuten muistin ja langattoman ohjauksen.

Näin syntyy kustannustehokkaampi järjestelmä, jossa on vähemmän hallittavia ja asennettavia osia.

Vähemmän osia ja lyhyempi asennusaika
Uuden ohjausyksikön ansiosta kolmella karamoottorilla varustetut järjestelmät on erittäin helppo koota. Olemme yksinkertaisesti minimoineet tarvittavien osien ja kaapeleiden määrän. Lisäbonuksena sängyn alle jää enemmän vapaata tilaa.

Tutustu nettisivuillamme muihin CBH-ohjausyksikön tuoteperheen jäseniin, joita ovat CBH Basic ja CBH Advanced.

Updated: 1. marraskuuta 2017 6:38