TD4-sänkymoottorin nopea ja helppo yhdistäminen Bluetooth®-käsiohjaimeen

LINAK TWINDRIVE™ TD4-sänkymoottori on erittäin helppo yhdistää Bluetooth®-käsiohjaimeen tai sovelluksen avulla älypuhelimeen. Muutama yksinkertainen vaihe ja sängyn säätö toimii.

Tuoteuutiset:  2. marraskuuta 2017
LINAK-käsiohjaimen, älypuhelimen tai tabletin yhdistäminen TD4-järjestelmään Bluetooth®-yhteyden avulla on erittäin helppoa.

Bluetooth®-käsiohjaimet yhdistetään sekä TD4 Standard- että TD4 Advanced -moottoriin muutaman yksinkertaisen työvaiheen avulla. Kytke TD4 verkkovirtaan ja laite on valmis yhdistettäväksi kolmen minuutin ajan (vilkkuva merkkivalo). Valitse jokin LINAK Bluetooth®-käsiohjaimista ja paina kahta yläpainiketta samanaikaisesti. Kun valo vilkahtaa pitkään, on sänky yhdistetty käsiohjaimeen. Olipa helppoa!

Kuulostaako liian hyvältä ollakseen totta? Katso sama omin silmin alla olevalta videolta.

TD4-sänkymoottorin nopea ja helppo yhdistäminen Bluetooth®-käsiohjaimeen

Sängyn yhdistäminen älypuhelimeen / tablettiin
LINAK on tehnyt Bed Control -sovelluksen (iOS- ja Android -yhteensopiva), jonka avulla käyttäjät voivat yhdistää TD4-moottorin älypuhelimen tai tabletin kanssa. TD4-järjestelmän liittäminen näihin laitteisiin käy myös helposti. Vaihe 1 on identtinen yllä mainitun kanssa. Kytke moottorijärjestelmä verkkovirtaan. Aktivoi sitten Bluetooth® puhelimellasi / tabletillasi ja avaa LINAK BedControl -sovellus ja näyttöön tulee "search bed" -sivu. Tämän jälkeen näyttöön avautuu luettelo aktiivisista LINAK Bluetooth® -ohjelmista. Etsi TD4-järjestelmä (esim. BED 1234) luettelosta ja valitse se. Puhelin / tabletti on nyt kytketty.

Jos asiakas haluaa yhdistää useamman kuin yhden käsiohjaimen tai useamman kuin yhden älypuhelimen / tabletin, se on yhtä helppoa.

Löydät lisätietoa TD4 Standard- tai TD4 Advanced -moottoreista sänkyjen käsiohjaimista ja LINAK Bed Control Apps -sovelluksista sivustollamme. Tai ota yhteyttä myyntiimme.

Updated: 2. marraskuuta 2017 9:44