Uutta tietoa säädettävyyden tulevaisuudesta MEDICA 2017 -messuilla

LINAK on jälleen kerran mukana kansainvälisillä MEDICA-messuilla Düsseldorfissa Saksassa. Odotamme innolla, että pääsemme esittelemään messuvieraille voimakkaita tulevaisuuden ratkaisuja terveydenhuollon sovelluksiin ja täysin uutta konepestävyyden tasoa.

Yritysuutiset:  3. marraskuuta 2017
MEDICA 2017

Nykyaikaisen terveysteknologian trendi suuntautuu yhä enemmän kohti datan hyväksikäyttöä, säädettävien sovellusten tehokkaampia ja monimutkaisempia järjestelmäratkaisuja sekä pyrkimystä parempaan ergonomiaan ja hygieniaan.

LINAK on kehittänyt yli 30 vuoden ajan terveydenhuollon laitteisiin hyväksyttyjä sähköisiä karamoottorijärjestelmiä. Maailmanlaajuisesti tunnetussa yrityksessämme on nyt kattava tuotevalikoima, jonka avulla asiakkaat pystyvät tekemään monipuolisia sovelluksia – alkaen vakiojärjestelmistä aina edistyksellisimpiin ratkaisuihin.

Sinut on kutsuttu
Odotamme innolla, että pääsemme MEDICA 2017 -messuilla näyttämään, miten LINAKin tarjoama data voi tuoda lisäarvoa terveydenhuoltoon. Uudet voimakkaat sähköiset karamoottorijärjestelmät auttavat vastaamaan kasvavan ylipainotrendin haasteisiin ja ratkaisumme parantavat hygieniaa ja pestävyyttä.

Tule kuulemaan uusinta tietoa terveydenhuollon laitteiden tulevaisuuden säätömahdollisuuksista. Tervetuloa Düsseldorfiin MEDICA 2017 -osastollemme 13.-16. marraskuuta, halli 14, osasto F11.

Odotamme tapaamistasi siellä. Yhdessä voimme parantaa useiden ihmisten elämää.

Updated: 3. marraskuuta 2017 10:13