Tervetuloa Agritechnica 2017 -messuille

LINAK esittelee karamoottoreiden tulevaisuudenratkaisuja maatalouden koneisiin. CAN bus -väyläohjauksella ja proportionaaliohjauksella saatu tarkka paikkatieto voi huomattavasti parantaa maatalouden ratkaisuja.

Yritysuutiset:  6. marraskuuta 2017
Tervetuloa Agritechnica 2017 -messuille
Tehokkuus ja automaatio ovat tärkeässä osassa nykyaikaisten maatalouskoneiden kehitystyössä. Sovellusten tulee olla helposti ohjattavia ja liikkeen tulee olla tarkka ja luotettava joka tilanteessa.

Tämän vuoden Hannoverin Agritechnica-messuilla on nähtävissä, miksi tulevaisuudessa huomattava osa maatalouden koneista on sähkötoimisia.

LINAK esittelee messuilla tulevaisuuden CAN bus -karamoottorit. Neljänkymmenen vuoden aikana sähköisten karamoottoreiden valmistuksesta syntyneellä kokemuksella olemme ylpeitä voidessamme esitellä uuden LA33-karamoottorin, joka sopii täydellisesti silloin, kun tarvitaan enemmän tehoa, mutta tilaa on vähän.

Tule itse kokeilemaan LA33-karamoottoria "Game Zone" -alueellemme.

Tervetuloa osastollemme (B29, halli 17) 12.-18. marraskuuta!

Updated: 6. marraskuuta 2017 7:23