Muistutustoiminto ilmoittaa kun on aika vaihtaa asentoa työpöydän ääressä

Hyödynnä korkeussäädettävää työpöytääsi: LINAKin DPG-pöytäohjaimet sisältävät muistutustoiminnot, joissa yhdistyvät ohjelmisto ja ihmisen intuitio.

Yritysuutiset:  8. marraskuuta 2017
Muistutustoiminto ilmoittaa kun on aika vaihtaa asentoa työpöydän ääressä

Suunnittelimme nykyaikaisen käyttäytymistieteen tuloksia hyödyntävän DPG-pöytäohjainsarjan, joka motivoi käyttämään korkeussäädettävää pöytää enemmän. Edistyksellisessä DPG-pöytäohjainsarjassa on käytetty värejä, jotka auttavat ihmisen vaistoon perustuen osoittamaan luonnollisella tavalla kun on aika nousta seisomaan.

Integroitu värillinen LED-muistutustoiminto
Muistutustoiminto on integroitu kolmeen neljästä DPG-pöytäohjainmallistamme. Muistutustoiminto on tehty LED-valonauhasta tai yksinkertaisesta LED-diodista, joka näyttää käytön tilanteen. Se muuttaa väriä, kun käyttäjän on aika vaihtaa asentoa istumasta seisomaan. Värivalojen käytön syynä on ajatus tarjota pöydänkäyttäjille helppokäyttöinen työkalu, joka motivoi työskentelemään terveellisemmin.

Vihreän valon muuttuminen oranssiksi on merkki liikkua
Muistutuksen sisältävissä DPG-pöytäohjaimissa käytetään vihreää ja oranssia väriä ihmisen intuitiivisia värimielleyhtymiä hyödyntäen: vihreän valon pehmeä sävy ilmaisee, milloin käyttäjän ei tarvitse liikkua. Kun istuma-aika on päättymässä, vihreä valo muuttuu huomiota herättävämmäksi oranssiksi sävyksi - väriksi, joka herättää huomiota. Pöydän käyttäjät voivat joko käyttää ennalta määriteltyjä aikavälejä tai asettaa omia aikavälejä, jotta muistutustoiminto sopii omiin yksilöllisiin tarpeisiin.

Yhdistä DPG-ohjaimen muistutus LINAK Desk Control™ -sovelluksen kanssa
Kehittyneet DPG-pöytäohjainmallit (DPG1M, DPG1B ja DPG1C) ovat yhteensopivia langattomilla laitteilla käytettävän LINAK Desk Control -sovelluksen kanssa, koska ohjaimissa on langaton Bluetooth®-tekniikka. Muistutus vaihtaa asentoa ei siis tule ainoastaan DPG-ohjaimelta, vaan ilmoituksen ja muistutusäänen saa myös mobiililaitteelta.

DPG-pöytäohjaimet tarjoavat toimistopöytien käyttäjille todella hyvän työkalun terveellisten työtapojen kehittämiseen.

Updated: 9. marraskuuta 2017 8:51