DL19 laajentaa moottorikotelon sisältävien nostopilareiden tuoteperhettä

LINAKin sähkötoiminen DL19-nostopilari kuuluu pilarisarjaan, joka sopii hyvin kun käytössä on yksi pöydänrunkomalli, mutta pöydänjalkoja halutaan vaihdella. Yhteensopiva Kick & Click ™ -asennusratkaisu on saatavana optiona.

Tuoteuutiset:  28. marraskuuta 2017
DL19 laajentaa moottorikotelon sisältävien nostopilareiden tuoteperhettä
Uusi moottorikotelon sisältävä DL19-nostopilari sopii erinomaisesti asiakkaille, jotka haluavat käyttää samaa pöydänrunkoa erilaisten jalkojen kanssa.

Elokuusta 2017 lähtien LINAKin moottorikotelon sisältäviä nostopilareita on ollut yhdeksän. Uusin tuoteperheen jäsen, nelikulmainen DESKLIFT™DL19 tuo lisää vaihtoehtoja toimistopöytien suunnittelijoille ja valmistajille.

LINAKin moottorikotelon sisältävä nostopilarivalikoima on yksi markkinoiden laajimmista. Siihen kuuluu useita erimallisia sekä kaksi- että kolmiosaisia nostopilareita – pyöreitä, suorakulmaisia sekä nelikulmainen DL19. Vakaa DL19 on 3-osainen nostopilari, jossa on näkymättömät liukupalat. Jotta tarjolla olisi mahdollisimman paljon vaihtoehtoja, nostopilareita saa myös ylösalaisin käännettynä, jolloin pilari avautuu eri suuntaan.

Sama moottorikotelon rakenne ja mitat
Toimistopöydän asentamisen helpottamiseksi moottorikotelon mitat ovat identtiset LINAK-nostopilareiden tuoteryhmässä. Tämän ansiosta valmistajat voivat suunnitella erilaisia pöytiä samalla pöytärungolla, mikä säästää aikaa ja optimoi logistiikkaa. Tätä me kutsumme Plug & Play™-ratkaisuksi.

Lyhennä kokoonpanoaikaa LINAK Kick & Click ™ -järjestelmän avulla
LINAK-moottorikotelon sisältävien nostopilareiden tuoteryhmä on yhteensopiva LINAK Kick & Click™ -ratkaisun kanssa. Tämän älykkään asennusratkaisun avulla työpöydän kokoaminen on huomattavasti nopeampaa. Vain polkaisu "kick" ja "click"-ääni kertoo, että järjestelmä on koottu.

DL19-nostopilari
Nopeus: 38 mm/sek.