LINAK vie teknologian käytön yhä pidemmälle vuonna 2018

LINAK jatkaa uuden teknologian hyödyntämistä tuotteissaan, järjestelmissään ja palveluissaan sekä vastaa terveydenhoitoalan tuleviin haasteisiin.

Yritysuutiset:  15. joulukuuta 2017
Terveydenhuollon maailmaa odottaa merkittävät muutokset tulevina vuosina. Big data, IoT, älykkäät laitteet ja täysin uudet järjestelmät, jotka auttavat ylläpitämään tehokkuutta, ovat keskeinen osa sitä. Uutta teknologiaa yli 30 vuoden ajan tarjonneelle LINAKille vuosi 2018 ei tule olemaan poikkeus.

Säädettävien ratkaisujen avainsanat ovat:
  • Pestävyys
  • Voima
  • IoT (Esineiden internet)
Forbes-lehden mukaan kaiken kattava digitaalinen muutos on alkanut. LINAKin tarjoamien tuotteiden, järjestelmien, ominaisuuksien ja palvelujen laaja valikoima auttaa asiakkaita, terveydenhuollon henkilöstöä ja loppukäyttäjiä siirtymään uuteen aikakauteen. Vuoden 2017 MEDICA-messuilla Düsseldorfissa LINAK antoi esikatsauksen terveydenhuollossa tulevaisuudessa käytettävistä säädettävistä ratkaisuista. Katso lisätietoja alla olevasta videosta.

Medica 2017

IPX6 Washable DURA™ - pidentää käyttöikää
Vuoden 2017 aikana LINAK kehitti kokonaan uuden pestävyysstandardin, joka auttaa sairaaloita maailmanlaajuisesti lisäämään tehokkuutta. Standardi on nimeltään IPX6 Washable DURA™, ja sen avulla pystyy valmistamaan erilaisia säädettäviä laitteita, jotka ovat konepestäviä. DURA-standardilla merkityt LINAK-tuotteet on testattu erittäin kestäviksi, mikä pidentää niiden käyttökohteen käyttöikää. Lisätietoja IPX6 Washable DURA™:sta tästä.

Updated: 18. joulukuuta 2017 9:36