LINAK nostaa konepestävien terveydenhuollon tuotteiden tasoa

LINAKin uuden IPX6 Washable DURA™ -standardin ansiosta säädettävien sairaalalaitteiden valmistajat pystyvät tarjoamaan sovelluksia, jotka kestävät toistuvaa konepesua vuosien ajan.

Yritysuutiset:  8. tammikuuta 2018
Nykyaikaisten sairaaloiden hygieniaan liittyviä kansainvälisiä vaatimuksia lisätään jatkuvasti. LINAKin tuotteet eivät ainoastaan täytä näitä vaatimuksia – vaan ylittävät ne. Tämä auttaa pitämään sairaalalaitteiden valmistajat kilpailukykyisenä.

Sairaaloissa esiintyvät bakteerit ja infektiot maksavat vuosittain maailmanlaajuisesti miljoonia euroja. Maailman terveysjärjestön WHO:n mukaan 7-10 potilasta sadasta sairastuu infektioon sairaalassa, ja hygienia on tästä syystä tullut yhdeksi tärkeimmistä painopisteistä terveydenhuollon ammattilaisille koko maailmassa.

Jo yli 30 vuoden ajan hygienia on ollut tärkeässä osassa myös LINAKilla kehittäessämme sähköisiä karamoottoreita säädettäviin terveydenhuollon sovelluksiin. Koska sairaalalaitteiden standardeja ja vaatimuksia on vähitellen kiristetty, on tuotekehityksemme jatkuvasti jalostanut tuotteitamme intensiivisellä tutkimuksella ja kehityksellä sekä lisääntyneellä testauksella. Tämä tarkoittaa, että LINAK ei ole ainoastaan noudattanut voimassa olevia sääntöjä, vaan myös auttanut kehittämään niitä.

Pestävien sovellusten standardien kehittäminen
Tutkiessaan materiaaleja, analysoidessaan uusia komponentteja ja testatessaan tuotteiden kestävyyttä, LINAKin insinöörit kehittävät jatkuvasti uusia ratkaisuja, jotka ylittävät nykyisten standardien vaatimukset. Tämä on johtanut täysin uuteen LINAK-standardiin –  IPX6 Washable DURA™ – joka mahdollistaa sähköisten karamoottoreiden toistuvan konepesun vuosien ajan.

LINAK IPX6 Washable DURA™    Pushing the standards for washable applications

Voidaksemme tarjota esimerkiksi sairaalasänkyjen valmistajille levollisemman olon, LINAKin insinöörit tekevät entistä vaativampia testejä ja testaavat enemmän varmistaakseen, että tuotteet kestävät pidempään ja vastaavat tätä standardia.

Uusi IPX6 Washable DURA™ -standardi on tarkoitettu parantamaan sairaaloiden hygieniaa sallimalla säädettävien laitteiden (esim. sairaalasängyt) konepesun huomattavasti useammin kuin nykyinen standardi edellyttää. Näin valmistajat pystyvät tarjoamaan pitkäikäisiä sovelluksia ja ratkaisuja, jotka pysyvät täysin toimintakuntoisina kun niitä konepestään kuumalla vedellä ja vahvoilla pesuaineilla.

Updated: 8. tammikuuta 2018 8:16