LINAK Tukholman huonekalumessuilla 2018

Tule kokeilemaan liikettä LINAKin tapaan. Tervetuloa osastollemme A36:28 Tukholman huonekalu- ja valaisinmessuille ja näytämme mitä on "Life in motion".

Yritysuutiset:  11. tammikuuta 2018

LINAK osallistuu jälleen kerran maailman johtavaan skandinaavisen muotoilun tapahtumaan, Tukholman huonekalu- ja valaisinmessuille. Tapahtuma järjestetään 6.-10. helmikuuta 2018 Tukholman messukeskuksessa. Esittelemme osastollamme teemalla ”Life in motion”, miten LINAKin tuotteita voi käyttää kotona, toimistossa ja myös luokkahuoneessa. Tule osastollemme (A36:28) katsomaan, miltä liikkuva elämä näyttää!

LINAK – liikettä elämään

Kodit ja julkiset tilat, kuten toimistot ja koulut ovat dynaamisia paikkoja, joissa on päivittäin erilaisia toimintoja.

Käyttämällä LINAKin tuotteita säädettävissä kalusteissa, jotka ovat osa tällaisia tiloja, voit vastata moniin tarpeisiin. Ihmisille ja eri toiminnoille sopivaksi säädettävät kalusteet lisäävät joustavuutta ja herättävät luovuutta. Tämä on liikkuvaa elämää LINAKin tapaan!

Osaston suunnittelu
Tämän vuoden osastomme on suunnitellut arkkitehti Jens Enflo. Osaston kuvituksen on tehnyt kuvataiteilija Maja Säfström (@majasbok).

Tervetuloa tapaamaan meitä Tukholman huonekalu- ja valaisinmessuille helmikuussa ja kerromme lisää. Sitä ennen voit tutustua online-näyttelyymme.

Updated: 16. tammikuuta 2018 8:58