BAJL Li-ion 4.50 Ah laajentaa LINAKin akkusarjaa

LINAKin litiumioniakkujen BAJL-sarja sopii erinomaisesti erilaisiin säädettäviin terveydenhuollon sovelluksiin, kuten potilasnostimiin. BAJL Li-ion 4.50 Ah laajentaa valikoimaa ja varmistaa ratkaisujen toimivuuden.

Tuoteuutiset:  12. tammikuuta 2018

BAJL Li-ion 4.50 Ah laajentaa LINAKin akkusarjaa

Säädettävien terveydenhuollon laitteiden liikuteltavuus lisääntyy uuden akun lanseerauksen myötä – se on kaksi kertaa tehokkaampi kuin nykyinen BAJL Li-ion 2.25 Ah.

LINAKin BAJL-akkusarjaa on laajennettu uudella 4.50 Ah:n versiolla. Kun BAJL-akkuun lisätään 2.25 Ah, uusi virtalähde tarjoaa säädettävien terveydenhuoltoalan laitteiden valmistajille enemmän mahdollisuuksia. Liikuteltavuutta pystytään lisäämään kaapeloituihin sovelluksiin, kuten esimerkiksi potilasnostimiin.
LINAK® BAJL -akkusarja kattaa joukon ladattavia litiumioniakkuja, jotka kaikki ovat suorituskyvyltään luotettavampia kuin perinteiset lyijyhappoakut.

BAJL-akkujen tärkeimpiä ominaisuuksia ovat vakaa suorituskyky, alhainen paino, joka helpottaa niiden käsittelyä, pitkä käyttöikä ja tietenkin se, että ne ovat huomattavasti ympäristöystävällisempiä kuin vastaavat lyijyhappoakut.
  LINAKin lithium-ioniakkujen etuja liikuteltavissa terveydenhuollon laitteissa

Litiumioniakut auttavat optimoimaan työtä ja parantamaan terveydenhuollon ammattilaisten ergonomiaa kaikkialla maailmassa. Jos haluat tietää lisää BAJL-akkusarjasta, käy BAJL-tuotesivulla tai lue artikkeli: "BAJL – luotettavasti toimiva kevyt ja tehokas akku".

Updated: 12. tammikuuta 2018 7:35