Esittelemme yhdeksän uutta edullisiin pöytämalleihin sopivaa DL IC -nostopilarijärjestelmää

Yhdeksän uutta integroidun ohjausyksikön sisältävää nostopilaria muodostavat kokonaisen järjestelmäsarjan, joka tuo lisää vaihtoehtoja pöytämalleihin

Tuoteuutiset:  17. tammikuuta 2018

Laajennamme tuotevalikoimaamme järjestelmillä, jotka on kehitetty erityisesti hinta/suorituskyky -optimoituihin toimistopöytiin.

Laaja tuotevalikoima tarjoaa lisää vaihtoehtoja pöydän suunnitteluun
Jos etsit perusratkaisua korkeudensäädettävään pöytään, voit nyt valita uudesta moottorikotelon sisältävästä laajasta tuotesarjasta, josta käytämme nimeä DL IC. Uusia DL IC -järjestelmiä on saatavana yhdeksän erilaista pilariversiota, jotka tarjoavat mahdollisuuden juuri halutun pöytämallin suunnitteluun.

Helppo asentaa peruspöytiin
DL IC -järjestelmä on sarja, joka koostuu kahdesta nostopilarista: Master-pilari, jossa on sisäänrakennettu ohjausyksikkö ja orjapilari. Yhdistä kaksi nostopilaria toisiinsa, liitä pöytäohjain ja virtalähde, minkä jälkeen pöytä on valmis käyttöön.

Samat mitat ja Kick & Click™ -yhteensopiva
Integroidun ohjausyksikön (IC) sisältävissä nostopilareissa on samat mitat kuin LINAKin muissa perusmallisissa nostopilareissa. Näin DL IC -nostopilareissa voi käyttää samoja jalkavasteita kuin saman tuotesarjan DL Standard -nostopilareissa. Lisäksi kaikki DL IC -nostopilarit ovat yhteensopivia Kick & Click ™ -asennusratkaisun kanssa, jolloin pöydän asennus on helppoa.

Voit valita seuraavat korkealaatuiset DL IC -nostopilarit
  • Suorakaiteenmuotoinen pilari, vakio iskunpituus : DL5IC ja DL15IC
  • Suorakaiteenmuotoinen pilari, pitkä iskunpituus: DL6IC ja DL16IC
  • Pyöreä pilari, vakio iskunpituus: DL8IC ja DL10IC
  • Pyöreä pilari, pitkä iskunpituus: DL9IC ja DL11IC
  • Nelikulmainen pilari, pitkä iskunpituus: DL19IC
Riippumatta siitä, etsitkö perus- tai vakiomallista vai joustavampaa karamoottoriratkaisua, jossa on räätälöitäviä vaihtoehtoja, voit olla varma siitä, että saat laadukkaan LINAK-tuotteen. Meillä on tarjota sopiva järjestelmä.

Updated: 17. tammikuuta 2018 14:08