Uusi teollisuuden työpisteisiin suunniteltu voimakkaampi DL19 on tyylikäs nostopilari

LINAK esittelee voimakkaan nostopilarin, joka pystyy työntämään 1200 N. Tämä DL19-nostopilarin uusi versio soveltuu erityisen hyvin teollisuuden työpisteisiin, joilta edellytetään korkean nostokyvyn lisäksi myös tyylikästä muotoilua.

Tuoteuutiset:  19. tammikuuta 2018
Uusi teollisuuden työpisteisiin tarkoitettu DL19 on tyylikäs nostopilari 1200 N työntövoimalla

Uusi DESKLIFT™ DL19-nostopilari on 1200 Newtonin versio, joka laajentaa teollisuuden työpisteisiin tarkoitettujen nostopilariemme tuotevalikoimaa. Uusi nostopilari tarjoaa lisää vaihtoehtoja työpisteiden ergonomian parantamiseen.

Ergonomialla voi olla ratkaiseva merkitys teollisen tuotantoympäristön parantamisessa. Kun useat henkilöt jakavat saman työtilan ja käsittelevät raskaita tavaroita, korkeussäädettävät työpisteet auttavat työntekijöitä työskentelemään ergonomisessa työskentelyasennossa.

Lyhyesti sanottuna työntekijöiden optimaalinen työasento parantaa työergonomian lisäksi myös työskentelyolosuhteita ja vähentää sairauspoissaoloja.

Tutustu voimakkaiden nostopilariemme laajaan valikoimaan
Olemme laajentaneet nostopilarivalikoimaamme suurta nostovoimaa vaativia pöytiä varten. Tarjoamme hiljattain käyttöönotetun 3-osaisen DL19-nostopilarin nyt myös voimakkaampana 1200 N -versiona. Siinä on tyylikkäästi muotoiltu suorakulmainen moottorikotelo ja näkymättömät liukupalat, jotka tuovat lisää vaihtoehtoja työpisteiden suunnitteluun.

Uuden DL19-nostopilarin 1200 N -version lisäksi voit valita myös DL1A-nostopilarin, jossa on kuulajohteet, voimakkaan DL2 -inline-pilarin tai moottorikotelon sisältävän nelikulmaisen DL6-pilarin työpisteen suunnitteluun.

Erittäin vakaa, maksimaalinen kestävyys

Kaikki LINAK-nostopilarit on testattu perusteellisesti, jotta voidaan varmistaa niiden maksimaalinen kestävyys. Ne ovat erittäin luotettavia ja huoltovapaita – myös vaativissa ympäristöissä.

Updated: 22. tammikuuta 2018 9:42