CBH on nyt moottorisänkyjen ohjausyksikköperhe

3-kanavainen CBH Advanced -ohjausyksikkö tarjoaa useita uusia vaihtoehtoja säädettävien kotisänkyjen valmistajille ja suunnittelijoille.

Yritysuutiset:  26. tammikuuta 2018
CBH-ohjausyksikköperheen kolme jäsentä

LINAK toi äskettäin markkinoille 3-kanavaisen CBH Advanced -ohjausyksikön. Se tarjoaa mahdollisuuden paitsi kolmen karamoottorin sänkyyn, myös useita vaihtoehtoisia lisäominaisuuksia.

Kolmikanavaisen CBH Advanced -ohjausyksikön lanseeraus mahdollistaa kolmen karamoottorin yhdistämisen, jolloin sänkyyn saa kolmea säätöä. Tämä tarkoittaa sitä, että LINAKin kotisänkyihin tarkoitettujen ohjausyksiköiden valikoima tarjoaa nyt entistä enemmän mahdollisuuksia kotisänkyjen suunnitteluun. Vaihtoehtoina on yksinkertainen sänkymalli kahdella säädöllä tai sänky, jossa on lisäsäätöjä ja -varusteita.

Kolme versiota – jokaiselle jotakin
Ohjausyksikköperhe sisältää:
Toisin sanoen, CBH-sarja sisältää sekä perus- että kehittyneempiä malleja, mikä mahdollistaa erilaisten kotisänkymallien valmistuksen.

CBH Basic yksinkertaisiin voimaa vaativiin ratkaisuihin
CBH Basic -ohjausyksikön avulla saa kustannustehokkaan, tasaisen ja hiljaisen säädön käyttämällä kahta LINAK-karamoottoria. Tämä tarkoittaa sänkyä, jossa on selkä- ja jalkaosan säätö sekä langallinen käsiohjain.

Kolmikanavainen kehittynyt ratkaisu
LINAK toi markkinoille kolmikanavaisen CBH Advanced -ohjausyksikön, jotta kolmea karamoottoria voisi käyttää yhdellä ohjausyksiköllä. Tämä ratkaisu mahdollistaa kehittyneemmät sänkyjärjestelmät, joihin voi liittää lisävarusteita, kuten LED Light Rail -valokisko. RF- tai Bluetooth®-sovittimen avulla voi käyttää langattomia muistitoiminnon sisältäviä käsiohjaimia.

Kaikki säädöt ja useita lisäominaisuuksia
Jos tarvitset sekä edistyksellisen järjestelmän että useita lisäominaisuuksia, kuten Under Bed Light -sängysalusvalon tai hierontamoottorin, on CBH Advanced sopiva ratkaisu. Tässä ohjausyksikössä on kaksi kanavaa karamoottoreille ja kaksi hierontamoottoreille. Lisäksi CBH Advanced voidaan liittää sarjaan ja luoda järjestelmä, jossa on neljä säätömahdollisuutta: selkää, jalkoja, niskaa ja jalkopäätä varten. Lyhyesti sanottuna, CBH Advanced tarjoaa mahdollisuudet erittäin mukavaan sänkyyn.

Minkä näistä valitset?
Ohjausyksikköjä erilaisiin sänkymalleihin