Säilytä moottorisängyn säädettävyys myös sähkökatkoksen aikana

LINAK TWINDRIVE™ TD4 -sänkymoottorin käyttö kotisängyissä mahdollistaa sängyn alaslaskun mukavaan asentoon myös sähkökatkoksen aikana.

Yritysuutiset:  29. tammikuuta 2018
Sähköisten karamoottorijärjestelmien käytön säädettävissä kotisängyissä ei pitäisi tarkoittaa sitä, että sängyn käyttäjät joutuvat nukkumaan istuma-asennossa sähkökatkon sattuessa. Näin he eivät joudu tekemään ainakaan silloin, kun sängyssä on TD4-sänkymoottorijärjestelmä. Käyttäessäsi TD4 Standard- tai TD4 Advanced -järjestelmää on sänkymoottoriin kiinnitettynä kuusiokoloavain, jonka avulla käyttäjä voi käsikäyttöisesti laskea alas sekä selkä- että jalkaosan sähkökatkoksen sattuessa.

Alla olevasta videosta näet, että asiakkaasi pystyy tarvittaessa laskemaan TD4-moottorilla varustetun sänkynsä alas ja nukkumaan yönsä rauhassa.

Sängyn mekaaninen alaslasku käy helposti

Yksinkertainen ratkaisu ja selkeä käyttöohje
TD4:n nuolikuvakkeet osoittavat tarkalleen, missä kuusiokoloavainta käytetään ja mihin suuntaan sitä käännetään. Sängyn alaslasku käy helposti ja tasaisesti.

Muuta ei tarvita
Kuusiokoloavain kuuluu vakiona TD4 Advanced- ja TD4 Standard -moottoreihin ja se on myös helppo löytää ja kiinnittää uudelleen käytön jälkeen.
  Tarvitaan vain kuusiokoloavain

Updated: 29. tammikuuta 2018 8:38