Säädä pöytääsi älypuhelimen Desk Control -sovelluksella

LINAK Desk Control -sovelluksella voit säätää toimistopöytää älypuhelimella. Sovellus on synkronoitu pöytäohjaimen kanssa ja sen avulla käyttäjä pystyy tallentamaan mieleisensä istuma- / seisoma-asennon muistipaikat ja käyttämään sovellukseen sisältyvää muistutustoimintoa.

Yritysuutiset:  12. maaliskuuta 2018

Säädä pöytääsi älypuhelimen Desk Control -sovelluksella

Haluaisitko lisätä nykyaikaisia pöydän ohjausmahdollisuuksia? Yhdistä älypuhelimesi toimistopöytään LINAK Desk Control™ -sovelluksella. Tutustu runsaaseen valikoimaan toimintoja, joiden avulla saat parhaan hyödyn säädettävästä pöydästäsi.

Mobiililaitteiden sovellukset helpottavat elämää koko päivän ajan. Kehitimme nykyaikaiselle toimistotyöntekijälle Android- ja iOS-laitteilla käytettävän Desk Control -sovelluksen, jolla säädetään käyttäjän henkilökohtaiset pöytäasetukset (esim. mieleiset työpöydän korkeudet). Sovelluksen avulla työntekijän on helppo vaihdella työpisteestä toiseen, kun niissä on LINAKin sovelluksen kanssa yhteensopiva järjestelmä. Pöydän käyttäjällä on älypuhelimessaan henkilökohtaiset pöydän asetukset jatkuvasti mukanaan.

Yhdistä älypuhelin työpöytään Bluetoothin kautta
Käyttäjän mobiililaitteeseen ladattu Desk Control -sovellus yhdistetään pöytään langattoman Bluetooth® -teknologian avulla. Pöytäohjaimesta riippuen käyttäjä yhdistää sovelluksen joko pöytäohjaimeen (esim. kehittynyt DPG-pöytäohjainsarja, jossa on integroitu Bluetooth) tai LINAK CBD6S- ohjausyksikköön LINAK Bluetooth -adapterin avulla.

Pöydän säätö älypuhelimella aloitetaan seuraavasti:

1. Lataa Desk Control -sovellus joko App Store- tai Google play -kaupasta
  2. Avaa Bluetooth-yhteys puhelimessasi
  3. Avaa Desk Control -sovellus
  4. Yhdistä pöytään.
Desk Control -sovellus   Istuma/seisoma -asennon muistipaikat ja muistutustoiminto
Käyttäjä voi säätää pöytäänsä ylös ja alas Desk Control -sovelluksella. Lisäksi hän voi määritellä ja tallentaa omat istuma- / seisoma-asennon muistipaikat ja käyttää sovellukseen sisältyvää muistutustoimintoa. Se muistuttaa käyttäjää nousemaan ylös ja muuttamaan asentoa työpäivän aikana – käyttäjä voi valita mieleisensä aikavälit tai käyttää ennalta määriteltyjä aikavälejä. Sovellus synkronoi muistipaikat, jotka on tallennettu pöytäohjaimeen ja päinvastoin.

Automaattinen säätö DPG-pöytäohjaimen käyttäjille
Jos pöydässä on DPG-ohjaimen edistynein versio, on mahdollista aktivoida automaattiajo, joka helpottaa pöydän korkeusasetusten säätöä. DPG:n kaksoisnapautus ylös tai alas säätää pöydän haluttuun korkeuteen. Myös kosketus älypuhelimen näyttöön tekee saman – vain yksi kosketus ja pöytä on säädetty!

Updated: 12. maaliskuuta 2018 11:43