Muokkaa Desk Control™ -älypuhelinsovelluksesta brändisi mukainen

Nyt voit saada yrityksesi logon, brändin värit ja omat linkit Desk Control ™ -sovellukseen ja näin lisätä brändisi näkyvyyttä kaikkialla missä toimistopöytäsi ovat.

Tuoteuutiset:  26. maaliskuuta 2018

LINAKin toimistopöytien korkeudensäätöön kehitettämän Desk Control ™ -sovelluksen voit nyt räätälöidä oman brändisi mukaiseksi. Näin voit ohjata kävijöitä yrityksen nettisivuille ja lisätä brändisi tunnettuutta. Sovelluksen uuden muokkausmahdollisuuden avulla voit:

• lisätä oman logon
  • valita brändin mukaisen taustavärin
  • lisätä linkkejä tuoteinfoon ja -tukeen

Desk Control -sovelluksen avulla käyttäjän älypuhelin toimii pöytäohjaimena langattoman Bluetooth® -teknologian avulla. Käyttäjä voi säätää pöytää ylös ja alas, tallentaa neljä pöydän muistipaikkaa, käyttää muistutustoimintoa nousta ylös ja aktivoida automaattisen ajon esiasetettuun muistipaikkaan (vain täysversiossa)

Räätälöimällä Desk Control ™ -sovelluksen voit lisätä valitun brändin huomiota asiakkaiden ja loppukäyttäjien keskuudessa – ja osoittaa selvästi, kuka on valmistanut korkeussäädettävän pöydän.

Valmis aloittamaan?
Tulet yllättymään nähdessäsi kuinka helppoa Desk Control -sovelluksen muokkaus on. Vain muutama vaihe ja tuotemerkkisi näkyy asiakkaillesi.

Aloita ottamalla yhteyttä myyntiimme ja kerro, miltä haluat sovelluksesi näyttävän.

Mukautettu sovellus on aina ajan tasalla
Kun lisäämme päivityksiä tai ominaisuuksia LINAK Desk Control -sovelluksen perusversioon, saat päivitykset myös räätälöityyn sovellukseen. Ainoa asia, jonka joudut tekemään, on sovelluksen lataaminen AppStore- ja Google Play -tilillesi. Se lisää brändisi tunnettuutta ja auttamaan asiakastasi löytämään sovelluksesi.