Maksimoi jätevedenpuhdistamoiden venttiilien käytettävyysaika

LINAKin karamoottorit on helppo asentaa ja integroida järjestelmään. Lisäksi ne ovat luotettavia eivätkä tarvitse huoltoa. LINAK-karamoottorien avulla venttiilien perinteinen käyttö voi muuttua vesi- ja jätevedenpuhdistuslaitoksissa.

Yritysuutiset:  16. huhtikuuta 2018
Maksimoi jätevedenpuhdistamoiden venttiilien käyttöaika

Kolme yksinkertaista vaihetta! Siinä kaikki mitä tarvitaan LINAK-karamoottorijärjestelmän asentamiseen luistiventtiileihin, sulkuluukkuihin, vesiportteihin tai levyluistiventtiileihin. LINAK tarjoaa erittäin luotettavan karamoottoriratkaisun, joka sopii hyvin jätevedenpuhdistamoiden venttiilien automatisointiin.

LINAKin karamoottorit on rakennettu vuosien kokemuksella. Erittäin kestävät ulkotiloihin suunnitellut karamoottorijärjestelmät on helppo asentaa ja laitoksen työntekijät voivat tehdä sen itse. Näin säästyy aikaa ja resursseja alusta alkaen.

Kolmivaiheinen asennus
LINAKin karamoottoriratkaisu voidaan helposti asentaa jätevedenpuhdistamolla venttiiliin käyttäen LINAKin venttiileihin suunnittelemia kiinnikkeitä. Ensin liitetään karamoottori kiinnikkeeseen ja sitten yhdistetään kiinnike venttiiliin. Kiinnike kiinnitetään venttiiliin universaalien ISO-standardin mukaisten laippojen F07 tai F10 rei’ityksillä. Sen jälkeen liitetään WCU-ohjausyksikkö karamoottoriin ja kytketään ohjausyksikkö virtalähteeseen ja SCADA-laitteeseen. Ohjausyksiköstä asetetaan venttiilin auki / kiinniasennot. Näin toimii Plug & Play™-järjestelmä.

Huoltoystävällinen venttiiliratkaisu
Helposti itse tehtävän asennuksen ansiosta on myös manuaalisten venttiilien automatisointi ja karamoottorien vaihto nopeaa ja ongelmatonta. Ulkopuolisten huoltoinsinöörien apua ei tarvita ja kaikki puhdistamon työntekijät voivat tehdä sen. Lisäksi huoltovapaat LINAK-karamoottorit on perusteellisesti testattu ja suunniteltu vaativiin olosuhteisiin. Toisin sanoen LINAKin karamoottorijärjestelmä on hyvin huoltoystävällinen venttiiliautomaatioratkaisu.

Harkitse sijoittamista uusiin teknologioihin ja optimoi sijoitetun pääoman tuotto

LINAK tarjoaa helposti käyttöönotettavan ratkaisun jätevedenpuhdistamoiden ikääntyvien venttiiliautomaatioratkaisujen uudistamiseen ja vaihtoon. Helppokäyttöisen ja huoltoystävällisen ratkaisun hankintakustannukset ja energiankulutus ovat huomattavasti alhaisemmat verrattuna perinteisiin saatavilla oleviin ratkaisuihin.

Updated: 16. huhtikuuta 2018 12:00