Kaksi uutta ohjausyksikköä täydentävät CO-tuotesarjaa

CO41- ja CO71-ohjausyksiköiden lanseerauksen myötä LINAK täydentää CO61:n sisältävää ohjausyksikkösarjaa. Valmistajan on nyt helpompi valita juuri oikeat ominaisuudet sisältävä ohjausyksikkö, sillä saatavana on uusi tuotesarja, joka tarjoaa runsaasti mahdollisuuksia.

Tuoteuutiset:  9. toukokuuta 2018
Kaksi uutta ohjausyksikköä täydentävät CO-tuotesarjaa
Uudet ohjausyksiköt sisältävät LINAKin uuden IPX6 Washable DURA™ -standardin, joka tarkoittaa, että tuote on vesitiivis ja konepesunkestävä, mikä on huomattavasti enemmän kuin nykyinen standardi edellyttää.

Tehokas, useita lisävarusteita ja helppo asentaa
CO61 ja CO41 ovat 4-kanavaisia OpenBus™ -ohjausyksiköitä, joiden ohjelmoitaville karamoottorijärjestelmille suunniteltu intuitiivinen kaapelointi lisää kiinnitysvaihtoehtoja.

CO41 on varustettu 120 W:n ja CO61 200 W:n hakkurivirtajärjestelmällä ja sen ansiosta ne sopivat useimpiin terveydenhuollon sovelluksiin.

CO71:ssä on 350 W:n hakkurivirtalähde ja Bluetooth®-tekniikka. CO-Link™ -valmius on tuettuna kaikkien CO-ohjausyksiköiden välillä. Konsepti tarjoaa mahdollisuuden liittää ylimääräisen ohjausyksikön, ja siten se paitsi kaksinkertaistaa karamoottorien määrän, myös lisää tehoa. Järjestelmän ohjaukseen tarvitaan vain yksi ohjain.

Täydellinen analogiseen järjestelmään
Ohjausyksikkösarjaan kuuluvat lisäksi CA30 ja CA40, jotka ovat myös IPX6 Washable DURA™ -standardin mukaisia ja sisältävät oikosulkusuojauksen, innovatiivisen kaapeloinnin sekä kaikkialla maailmassa toimivan jännitealueen. CA30 ja CA40 ovat pienikokoisia, kevyitä ja tarjoavat käyttäjille useita asennusvaihtoehtoja.

Kekseliään kiinnitysratkaisun avulla ohjausyksikön pystyy hetkessä asentamaan eri tavoin ja kaikkiin ohjausyksiköihin on tarvittaessa asennettavissa akkukäyttö. Vielä tärkeämpää on, että näiden ominaisuuksien yhdistelmä on LINAKin uusi vaatimustaso.

Updated: 14. toukokuuta 2018 5:38