Lisää ohjaustoimintoja Bed Control -sovelluksella

Uusi Bed Control -sovelluksen päivitys sisältää mahdollisuuden niska- ja jalkaosan säätöön sekä hierontatoimintoon. Käyttäjän on helppo asentaa sovellus vaiheittain etenevän opastuksen avulla.

Yritysuutiset:  14. toukokuuta 2018
Uusi toiminto Bed Control -sovelluksessa

Päivityksen ansiosta älypuhelimella tai tabletilla LINAK-moottoreilla varustetun kotisängyn yhdistäminen, käyttöönotto ja säätö on helppoa. Myös sängyn niska- ja jalkaosaa pystyy säätämään älypuhelimella. LINAK Bed Control -sovelluksen päivitys tekee mobiililaitteestasi täysin toimivan ohjaimen, joka sisältää muistitoiminnon, sängynalusvalon katkaisijan, hierontamoottorien käynnistyksen ja yhteensä jopa neljä erilaista sängyn säätöä. Toisin sanoen tämän päivityksen avulla sovellus sopii sekä perustason että kehittyneemmillä karamoottoriratkaisuilla toimivien ja Bluetooth®-ominaisuuden sisältävien kotisänkyjen säätöön.

Lisää mukavuutta älypuhelimella
Kolmannen tai neljännen karamoottorin lisääminen joustinpatjasänkyyn mahdollistaa selkä- tai jalkaosan säädön mobiililaitteella, ja myös jalkopään ja niskan säädön. Sovelluksen ansiosta käyttäjien on mahdollista muokata muistipaikkoja aiempaa enemmän.

Vaiheittain etenevä opastus helpottaa asennusta
Kun avaat Bed Control -sovelluksen ensimmäisen kerran, intuitiivinen opastus auttaa sinua yhdistämään sängyn älypuhelimeesi ja asentamaan sovelluksen, jolla sänkyä säädetään – vain muutama vaihe ja sovellus on valmis käyttöön.

Opastuksessa kysytään kuinka monta karamoottoria on sängyssä, ja onko se on varustettu hierontatoiminnolla. Kun sovellus on asennettu, sovellus näyttää vain tarvittavat ominaisuudet. Asetuksia on aina mahdollista muuttaa myöhemmin tarvittaessa.

Jos sängyssä on hierontatoiminto, hierontavalikko aktivoituu, ja sen ominaisuuksia ja voimakkuutta voi säätää tarpeen mukaan.
  Bed Control -sovelluksen tuotesivu

Bed Control -sovelluksen muokkaus   Muokkaa Bed Control -sovellus yrityksesi brändin näköiseksi
Ilmoita yrityksesi nimi sovelluskauppoihin ja hanki sovellus, joka näyttää tuotemerkkisi. Nyt on mahdollista muokata Bed Control -sovellus vastaamaan yrityksen visuaalista ilmettä ja lisäämään brändin tunnettuutta logon, värien ja linkin avulla.

Lue lisää sovelluksen räätälöintimahdollisuuksista.

Updated: 14. toukokuuta 2018 12:47