Ohjelmistotyökalulla räätälöity toimistopöytien mobiilisovellus

LINAKin uuden ohjelmistotyökalun (SDK) avulla toimistopöytien valmistajat voivat suunnitella oman ainutlaatuisia ominaisuuksia sisältävän sovelluksen.

Yritysuutiset:  21. toukokuuta 2018
Ohjelmistotyökalu toimistopöytien mobiilisovelluksiin
LINAK on kehittänyt SDK-ohjelmistotyökalun (Software Development Kit), jonka avulla esimerkiksi toimistopöytien valmistajat voivat suunnitella oman LINAKin tuotteiden kanssa toimivan sovelluksen. SDK:n suunnittelussa ja testauksessa on haluttu varmistaa, että digitaaliset ominaisuudet vastaavat LINAKin korkeaa vaatimustasoa.

Desk Control™ -sovellus on yhteensopiva älypuhelimien kanssa jo tällä hetkellä. Mutta nyt päästään vielä pidemmälle! SDK:n avulla voit kehittää oman sovelluksesi, lisätä Desk Control™ -ratkaisuihin lisäominaisuuksia, muuttaa toimintoja ja paljon muuta. Tarvitset vain hyvän idean – ja LINAK tarjoaa alustan.

Räätälöityjä sovelluksia pöytiin
Älypuhelimen sovellusten käytöstä on tullut osa useiden ihmisten arkipäivää kaikkialla maailmassa. LINAKilla on jo vuosien kokemus sovellusten kehittämisestä toimistopöytäratkaisuihin ja työskentelystä langattoman Bluetooth®-teknologian kanssa.

SDK ottaa askeleen eteenpäin. Sen avulla voit aloittaa sovellusten kehittämisen sekä varmistaa LINAKin Bluetooth®-tekniikalla toimivien adaptereiden ja pöytäohjainten toiminnan parhaalla mahdollisella tavalla.

Käyttämällä LINAK SDK:ta sinulla on mahdollisuus rakentaa oma räätälöity sovellus asiakkaillesi.
  Uuden SDK-työkalun avulla voit muokata oman sovelluksen pöydän säätöön

LINAK auttaa ottamaan käyttöön ainutlaatuisen sovelluksen

LINAK Software Development Kit (SDK) on ohjelmistopaketti, joka sisältää asennustiedoston, jonka komennot kommunikoivat LINAK-toimistopöytiin kehittämien tuotteiden kanssa. Se sisältää myös dokumentaatiopaketin, jossa on käyttöopas ja viitetietokanta.

Teimme erottautumisen helpoksi ja LINAKin ohjelmistotyökalu on luonnollisesti yhteensopiva sekä Applen iOS:n että Google Androidin kanssa.

Lisätietoa LINAKin digitaalisista toimistopöytäratkaisuista
LINAKilla on tarjota kolme vaihtoehtoa: ohjelmistotyökalun avulla voit suunnitella oman uniikin sovelluksen tai voit valita LINAK Desk Control App -ohjelman perussovelluksen tai räätälöitävän version. Katsomalla alla olevan videon saat lisätietoa kolmesta digitaalisesta ratkaisusta.

LINAKin digitaaliset pöytäsovellukset

Jos haluat lisätietoa LINAKin erilaisista digitaalisista tuotteista tai ratkaisuista, ota yhteyttä paikalliseen LINAKin toimistoon.

Updated: 21. toukokuuta 2018 12:30