Tarjoa asiakkaillesi sängyn mobiiliohjaus

Nyt on saatavana kolme erilaista mobiiliversiota LINAKin karamoottorijärjestelmillä säädettävien kotisänkyjen ohjaukseen.

Yritysuutiset:  18. kesäkuuta 2018
Mobiililaitteiden sovellusten käyttö kasvaa nopeasti ja asiakkaat omaksuvat tämän suuntauksen – samoin kuin LINAK. Siksi olemme kehittäneet kolme vaihtoehtoa: LINAK Bed Control -sovelluksen perusversion, mahdollisuuden räätälöidä Bed Control -sovellusta sekä ohjelmistotyökalun (Software Development Kit - SDK) oman ainutlaatuisen sovelluksen luomiseen.

Kaikkia LINAKin säädettäviä kotisänkyjärjestelmiä, joissa on TD4-sänkymoottori tai LINAK Bluetooth® -adapteri, on mahdollista ohjata jokaisella näistä sovellusvaihtoehdoista. Asiakkaat käyttävät älypuhelinta tai muuta mobiililaitetta jo päivittäiseen asiointiin – miksi niitä ei voisi käyttää myös sängyn säätöön?

Tässä kolme vaihtoehtoa:

LINAK Bed Control -sovellus: Tarjoa asiakkaillesi LINAK Bed Control -sovellus. Se on ilmainen ja heti ladattavissa App Storesta.

Räätälöitävä Bed Control -sovellus: Esittele brändisi oma sovellus sovelluskaupoissa. Autamme siinä – valitse taustaväri, logo ja linkit räätälöityyn Bed Control -sovellukseen. Lisää brändisi tuntemusta asiakkaidesi keskuudessa kolmen yksinkertaisen vaiheen avulla.

Software Development Kit (SDK): Muokkaa sovellus juuri sellaiseksi kuin haluat. LINAK SDK:n ja sovelluskehittäjän avulla rakennat räätälöidyn kokemuksen asiakkaillesi.

Jos tarvitset lisätietoa LINAKin erilaisista digitaalisista tuotteista, kuten SDK-ohjelmistotyökalusta tai haluat keskustella kanssamme ideastasi, ota yhteyttä paikalliseen LINAKin toimistoon.

Updated: 18. kesäkuuta 2018 6:13