LC3-nostopilari asettaa uuden vaatimustason nostoliikkeelle

Se on hiljainen, tehokas ja parantaa terveydenhuollon laitteiden turvallisuutta. Käyttökohteita ovat esimerkiksi sähköisesti säädettävät leikkauspöydät ja -tuolit sekä röntgenlaitteet. Uusi LINAK® LC3 -nostopilari lisää voimaa nostoon ja tarjoaa nykyaikaisen vaihtoehdon terveydenhuollon ratkaisuihin.

Tuoteuutiset:  14. kesäkuuta 2018

Uusi LC3-nostopilari on LINAKin suunnittelemista nostopilareista kaikkein tehokkain. Tämä 3-osainen nostopilari on kehitetty nykyaikaisessa terveydenhuollossa käytettäviin huippuluokan lääketieteellisiin sovelluksiin, ja se tarjoaa useita merkittäviä etuja, kuten:

• Iso vääntömomentti
  • Nopeus jopa 29 mm/s
  • Pieni asennusmitta
  • Alhainen äänitaso (<50 dB)
  • Turvakerroin 5

LC3:ssa on iso vääntömomentti, joten se sopii erinomaisesti sovelluksiin, joissa on suuria sivuttaiskuormia. Näitä ovat esimerkiksi röntgenpöydät, joissa tarvitaan vakaa liike. Tehokkaan LC3-pilarin voima vaihtelee työnnössä 4 000 N, 5 000 N ja 6 000 N välillä ja vedossa se yltää jopa 4 000 N:iin. Tämä vastaa useimmissa sovelluksissa edellytettyjä vaatimuksia. Uuden nostopilarin liike on ainutlaatuisen hiljainen - jopa suurella kuormituksella.

Väestön ikääntymisen ja potilaiden ylipainon kasvaessa nopeasti LC3 pystyy vastaamaan voimakkaan noston tarpeisiin erilaisissa sairaalasovelluksissa, kuten leikkauspöydissä ja röntgenlaitteissa. Sen nopeat ja kehittyneet muistivaihtoehdot takaavat nopean ja helpon paikannuksen, mikä lisää tehokkaita työskentelytapoja.

Turvallisuus on LINAKin keskeinen tekijä. LC3:ssa on turvallisuuskerroin 5 sekä työnnössä että vedossa, mikä on yksi markkinoiden parhaista saavutuksista terveydenhuollon sovellusten nostopilareissa.

LC3

LC3 - optimoitu muotoilu
LC3:n helposti puhdistettavien alumiiniprofiilien ansiosta se sopii hyvin leikkauspöytiin ja toimenpidetuoleihin sekä röntgenlaitteisiin. Asennusvaihtoehtoina on lattia- tai kattokiinnitys. Tämä tekee siitä ihanteellisen moniin sovelluksiin.

LC3 on saatavana kahtena kompaktina versiona, joiden asennusmitta on lyhimmillään 320 mm (vakio) tai 440 mm - jälkimmäinen versio sopii voimaa vaativiin sovelluksiin. Molemmat versiot on helppo integroida erityyppisiin sovelluksiin.

Suunnittelun ja puhdistuksen optimointiin on mahdollista valita yli 30 kaapeliasennusvaihtoehtoa esimerkiksi pilarin läpi. Pääverkkovirtajohto, käsiohjain, moottorikaapeli tai maadoitettu profiili – tässä vain muutama vaihtoehto kaapeliläpivienneistä.

Jos haluat lisätietoa LC3-nostopilarista, ota yhteyttä paikalliseen LINAKin toimistoon.

Updated: 15. kesäkuuta 2018 10:17