Kehitä yhdistelmäpöytäratkaisuja IC-nostopilareiden avulla

Yhdistelmäpöydät ovat yksi nopeimmin kasvavista toimistosovelluksista. Sen seurauksena LINAK kehittää uusia ratkaisuja näihinkin, jotta yhdistelmäpöytien suunnitteleminen ja toteuttaminen olisi helpompaa. LINAKin uudet kiinnitysraudat ovat saatavana valinnaisena kahteen suorakulmaiseen ja yhteen nelikulmaiseen DL IC -nostopilariin.

Tuoteuutiset:  28. kesäkuuta 2018
Kehitä yhdeistelmäpöytäratkaisuja IC-nostopilareiden avulla

IC on perustason toimistopöytiin kehitetty integroidun ohjausyksikön (IC) sisältävä LINAKin nostopilarisarja, jonka ylläpito, ohjaus ja asennus on helppoa. Nyt suorakulmaiset DL5IC- ja DL6IC- sekä nelikulmaiset DL19IC-nostopilarit ovat saatavana esiasennetuilla kiinnitysraudoilla uutena vakio-ominaisuutena.

Vakiomalliset kiinnitysraudat helpottavat suunnittelua
Vakiomalliset kiinnitysraudat auttavat erilaisten yhdistelmäpöytäratkaisujen suunnittelussa. Se tarkoittaa, että pöydän kiinnitystangon pystyy yhdistämään suoraan kiinnitysrautaan. Valmiiksi porattujen asennusreikien avulla voi luoda oman pöytärakenteen ja yhdistää sen LINAKin nostopilareiden kanssa.

Helppo asentaa peruspöytiin
DL IC -järjestelmä on sarja, joka koostuu kahdesta nostopilarista: Master-pilari, jossa on sisäänrakennettu ohjausyksikkö ja orjapilari. Yhdistä kaksi nostopilaria toisiinsa, liitä pöytäohjain ja virtalähde (SMPS), minkä jälkeen pöytä on valmis käyttöön.

Tutustu LINAKin tuotevalikoimaan
Perustuen yli 30 vuoden kokemukseen karamoottoriteknologiasta ja markkinoiden laajimpaan tuotevalikoimaan, LINAK on asettanut vaatimustason sähkökäyttöisille korkeussäädettäville pöydille. Tutustu kattavaan LINAK® DESKLINE® -tuotevalikoimaan, joka sisältää korkealaatuisia ratkaisuja toimistopöytiin.

Yhdistelmäpöytien taustaa   Yhdistelmäpöytien taustaa
Yritysten on jatkuvasti mietittävä, kuinka hyödyntää optimaalisesti rajoitettua toimistotilaa. Ainutlaatuiset yhdistelmäpöytäjärjestelmät tarjoavat joustavuutta pöytien suunnitteluun ja auttavat asiakkaitasi toimiston sisustamisessa. Katso lisätietoa yhdistelmäpöytäjärjestelmistä ja niiden kiinnityksestä tästä

Updated: 28. kesäkuuta 2018 7:04