LINAK lanseeraa täydellisen runkoratkaisun toimistopöytiin

LINAK tarjoaa nyt täydellisen Desk Frame 1 -runkoratkaisun toimistopöytien valmistajille. Täydellinen ja joustava konsepti koostuu kolmesta osasta: Kick & Click™ -asennusratkaisusta, DL SetPack -pilarisarjasta ja DL Feet -jalkavasteista.

Tuoteuutiset:  14. syyskuuta 2018
Uuden Desk Frame 1 (DF1) -ratkaisun avulla saat haluamasi pöydän. Täydellinen ja erittäin joustava ratkaisu sisältää kaikki elementit, jotka tarvitaan sähköisesti säädettävän toimistopöydän täydellisen runkoratkaisun kokoamiseen. Se sisältää kolme valmiiksi pakattua sarjaa, jotka tarjoavat runsaasti vaihtoehtoja. Siinä on kaikki tarvittava: Runko. Jalat. Jalkavasteet.

Kolme sarjaa – tuhansia mahdollisuuksia
Työskentely vain yhden tavarantoimittajan kanssa helpottaa liiketoimintaa. DF1-ratkaisun avulla on mahdollista saada pöydän osat pakattuna sarjoihin (esim. rungon osat, nostopilarit ja jalat), mikä tekee tuotteiden käsittelystä kevyempää, helpompaa ja tehokkaampaa.

Runko: Helppo ja innovatiivinen asennus
Valitse Kick & Click ™ -kiinnitysratkaisu pöytääsi. Se on helppo asentaa ja säästää aikaa, koska ruuveja ei tarvita pilarien asentamiseksi. Vain kevyt polkaisu ‘click’ ja pöytä on valmis käyttöön. Tuote on haluttaessa mahdollista viimeistellä polkaisun sijaan myös sopivan käsityökalun avulla.

Jalat: Käytä valmiiksipakattua nostopilarisarjaa
Valitse haluamasi nostopilarit DL SetPack -ratkaisuna. Se sisältää kaksi nostopilaria, ohjausyksikön, pöytäohjaimen ja tarvikkeet. Näin saat kaiken tarvitsemasi sähkösäädettävää pöytää varten ja vapaat kädet pöydän suunnitteluun, sillä komponenteista on saatavana useita eri vaihtoehtoja.

Jalkavasteet: 10 mallia valittavana
Lisää uusi DL Feet -sarjamme täydentämään LINAK-runkoratkaisuasi. Jalkavasteet sopivat hyvin DL-nostopilareihimme, ja ne on saatavana kahtena eri pituutena ja kahdella asennusvaihtoehdolla (jalkavasteen pintaan asennettuna tai jalkavasteeseen upotettuna). Jalkavasteiden muotoilu on tyylikäs ja neutraali, joten ne on helppo sovittaa pöytämalliin.

Lisätietoa LINAK Desk Frame 1 -runkoratkaisusta löydät tästä.

Updated: 19. syyskuuta 2018 11:05