Langatonta tulevaisuuden terveydenhuoltoa LINAKin ratkaisuilla

LINAK osallistuu jälleen kerran kansainvälisille MEDICA-messuille 12. - 15.11.2018 Düsseldorfissa Saksassa. Odotamme innolla messuja sekä langattomien ratkaisujemme ja voimakkaiden terveydenhuollon sovellustemme esittelyä.

Yritysuutiset:  1. marraskuuta 2018
MEDICA 2018

Innovaatio on ydinosaamistamme

Teemana on arvon luominen muuntamalla uusia ideoita huomispäivän ratkaisuiksi. Esittelemme MEDICA 2018 -messuilla Düsseldorfissa langattomien ratkaisujen, tehokkaan noston ja "esineiden internetin" käytön viimeisintä kehitystä. Näytämme myös, kuinka turvallisuudella on tärkeä osa LINAKin karamoottorijärjestelmissä.

Tule tutustumaan karamoottoriteknologian tarjoamaan edistyneeseen liikkeeseen, jota tarvitaan säädettävien terveydenhuollon sovellusten kehittämisessä. Nämä ratkaisut pystyvät vastaamaan tulevaisuuden haasteisiin.

Safety   Power & Speed   Washability

Tervetuloa osastollemme F11, halli 14 tutustumaan tuotevalikoimaamme ja katsomaan, mitä huipputekninen nykyaikainen karamoottoriteknologia tarjoaa huomispäivää varten.

Updated: 2. marraskuuta 2018 7:53