Lisää voimaa ja monipuolisia liikkeitä sairaalasänkyihin

Esittelemällä OpenBus™ CO71 -ohjausyksikön ja lineaarisen LA40 HP (High Performance) -karamoottorin LINAK tarjoaa enemmän voimaa ja edistyneitä liikevaihtoehtoja nykyaikaisiin sairaalasänkyihin.

Tuoteuutiset:  22. lokakuuta 2018
Maailman terveysjärjestön mukaan maailmassa on 1,9 miljardia ylipainoista ihmistä – ja määrä kasvaa edelleen. Tämä asettaa suuren haasteen koko terveydenhuollolle ja siinä käytettäville säädettäville laitteille. Erityisesti tämä vaikuttaa sairaalasänkyihin, koska niissä tarvitaan enemmän voimaa ja monipuolisia liikkeitä, jotta raskaampia kuormia voidaan kuljettaa turvallisesti.

Varustamalla sairaalasängyt uudella OpenBus™ CO71 -ohjausyksiköllä (350 W hakkurivirtalähde, neljä kanavaa) ja tehokkaalla LA40 HP -karamoottorilla (8000 N), LINAK® tarjoaa tarvittavan voiman ja monipuoliset liikkeet, jotka vaaditaan vastaamaan näihin haasteisiin.

CO71   CO71 – uusi tehokas ohjausyksikkö
350 W:n hakkurivirtalähteen sisältävän ohjausyksikön lisääminen sairaalasänkyihin antaa lisätehoa järjestelmiin, joissa tarvitaan ylimääräistä voimaa ja suorituskykyä. CO71 on uusin lisäys LINAKin ohjausyksikköperheeseen. Siinä on langaton Bluetooth®-yhteyden valmius, helppo kaapelinhallinta, monipuoliset asennusvaihtoehdot, alhainen paino, ja IPX6Washable DURA™ -luokitus.

Kaikki CO-yksiköt on helppo asentaa ja ne voidaan toimittaa lisävarusteena saatavalla akkuvarmennuksella, mikä varmistaa joustavuuden suunniteltaessa sairaalasänkyä. Lisäksi CO71 on yhteensopiva CO-Link™-järjestelmän kanssa, kun edellytetään ylimääräisiä kanavia edistyneiden liikkeiden muodostamiseksi. Kaikkia toimintoja ohjataan vain yhdellä käsiohjaimella.

LA40   LA40 HP – kun voimaa ja nopeutta tarvitaan
LA40 HP on erittäin kestävä lineaarinen karamoottori, joka soveltuu täydellisesti sairaalasänkyihin.
Se nostaa raskaita kuormia aina 8 000 N:iin saakka työnnöllä ja 400 mm:n täydellä iskunpituudella.
Siinä on useita turvaominaisuuksia, jotka yhdistettynä sen voimaan luovat tehokkuutta terveydenhuollon ympäristöön.
Jos haluat lisätietoja siitä, miten LA40 HP, CO71 tai jokin muu LINAK ®-tuote voi parantaa säädettäviä sairaalasänkyjä, ota yhteyttä paikalliseen LINAKin tytäryhtiöön.

Medica   Mikä on IPX6 Washable DURA™?
LINAK tarjoaa kattavia pestäviä järjestelmiä vastatakseen sairaaloiden lisääntyviin hygieniavaatimuksiin. Tuotteidemme testaus ylittää normit ja standardit, koska olemme asettaneet omat korkeat vaatimukset – IPX6Washable DURA™. Tämä tarkoittaa sitä, että sairaalasänkysovellus voi kestää toistuvaa konepesua huomattavasti nykyisiä markkinoiden vaatimuksia enemmän.

Medica

Medica 2018

Tervetuloa MEDICA-messuille 12.–15.11.2018 LINAKin osastolle F11, halli 14.

Updated: 22. lokakuuta 2018 12:53