Uusi 3D-konfiguraattori nopeuttaa suunnitteluprosessia

LINAK® on ottanut käyttöön CADENAS PARTsolutionsin suunnitteleman verkossa muokattavan 3D-konfiguraattorin. Sen avulla LINAK LA36-karamoottorista saa yksityiskohtaisia 3D-kuvia.

Tuoteuutiset:  20. helmikuuta 2019
New 3D-configurator to speed up your design process

Nyt voit sovittaa LINAK-karamoottorimallin vastaamaan tarkalleen tarvettasi ja samalla ladata datalehden valitsemastasi tuotteesta. LINAK-verkkosivujen 3D-konfiguraattori on tarkoitettu auttamaan asiakkaitamme lyhentämään suunnitteluvaiheessa tarvittavaa aikaa ratkaisumme integrointiin teollisuuden sovelluksiin.

Tämän tasoinen räätälöinti auttaa suunnittelijoita päättämään, mikä LINAKin tuote kannattaa valita. Useita parametreja, kuten iskunpituus, takakiinnitys tai karanpää, pystyy valitsemaan ja muuttamaan, kunnes suunnittelijalla on juuri sopivat spesifikaatiot.

Aloitus LA36-karamoottorilla
Tällä hetkellä 3D-konfiguraattorilla voi muokata voimakasta LINAK LA36-karamoottoria. Muita karamoottorimalleja lisätään jatkossa.

Jos sinulla on kysyttävää muiden LINAK®-karamoottorien spesifikaatioista ja vaihtoehdoista, tai tarvitset tietoa vakiotuotteiden nopeasta tilaamisesta tai apua tiettyyn tuotekoodiin, ota yhteyttä paikalliseen LINAK-myyjään.

Updated: 20. helmikuuta 2019 8:55