Asiakaskeskeisyys
Asiakkaiden kuuntelu ja heidän tarpeidensa ymmärtäminen ovat tärkeitä innovatiivisten ratkaisujen kehittämisessä. LINAK haluaa olla lähellä asiakkaitaan.
Tytäryhtiöissämme ymmärretään paikallista kulttuuria, puhutaan paikallista kieltä, ja ne toimivat asiakkaiden lähellä palvellakseen näitä mahdollisimman hyvin.
Asiakasläheisyys on yksi yleisen strategiamme neljästä kulmakivestä. Asetamme asiakkaan etusijalle kaikessa, mitä teemme, ja lisäarvon tuominen asiakkaille on osa kaikkia prosessejamme ja ratkaisujamme.
Kumppanuus
LINAK haluaa olla paljon muutakin kuin pelkkä tavarantoimittajia. Kun toimimme asiakkaidemme kumppanina, autamme heitä paitsi parantamaan tuotteitaan ja ratkaisujaan, myös saavuttamaan tavoitteensa ja toteuttamaan ideansa. Olipa kyse sitten avustamisesta tarvittavien sertifiointien hankkimisessa tai entistä avoimemman toimitusketjun luomisessa, tuemme asiakkaidemme strategiaa ja teemme heidän kanssaan yhteistyötä paremman tulevaisuuden luomiseksi sekä asiakkaidemme asiakkaille että koko planeetalle.
LINAK U.S. tukee erittäin monenlaisia asiakkaita hyvin erilaisilla toimialoilla. Asiakkaamme saattavat vaihdella pienistä teknologia-alan kasvuyrityksistä suuriin monikansallisiin yhtiöihin, ja niillä kaikilla on omat yksilölliset tavoitteensa ja kestävän kehityksen strategiansa. Meidän tehtävänämme on varmistaa, että niillä on kaikki tarvitsemansa tavoitteidensa toteuttamiseksi ja tuotteidensa luotettavuuden varmistamiseksi asiakaskäytössä. Meiltä löytyy tarvittava osaaminen ja kokemus luotettavuuden varmistamiseen, olipa kyseessä sitten tieto siitä, mistä tuotteiden osat ja komponentit ovat peräisin, tai siitä, millaisilla prosesseilla ne valmistetaan.