Me LINAKilla tiedämme, että sänkyvalmistajille on tärkeää pystyä tarjoamaan asiakkailleen tuotteita, joissa näkyy valmistajan tuotemerkki. Sen vuoksi olemme tehneet brändin näkyvyyden lisäämisestä helppoa.
Vaikka LINAK® HC40 -käsiohjain on jo itsessään ainutlaatuinen, olemme lisänneet siihen lukuisia ominaisuuksia, jotka mahdollistavat sen räätälöinnin valmistajan brändin mukaiseksi. Vaikka käyttäjä ei juuri koskaan ryömisikään sängyn alle katsellakseen korkealaatuista LINAK-järjestelmää, ohjaimen hän näkee taatusti joka päivä! Sen vuoksi haluamme heidän näkevän teidän brändinne siinä!
Käyttäessään sänkyään päivittäin käyttäjät yhdistävät kokemansa mukavuuden sinun brändiisi!
Lisää tuotemerkkisi näkyvyyttä paikassa, jossa se tulee nähdyksi
Useimpien muiden LINAKin käsiohjainten tavoin myös HC40:een voidaan lisätä brändin logo tai nimi paristolokeron kanteen tai näyttöön – tai molempiin. Myös paristolokeron kannen ja takaosan väri voidaan muuttaa yrityksen ilmeen mukaiseksi. Ohjaimeen voidaan lisätä myös raidoista tai pilkuista koostuva, tiettyyn brändiin liittyvä kuvio. Brändi näkyy ensi silmäyksellä!
Voit siis:
- Lisätä logon ja/tai tuotenimen
- Vaihtaa paristolokeron kannen ja takaosan värin ja kuvioinnin
Lisätä oman näyttötekstin
HC40-sarja on yksi ensimmäisistä LINAK®-käsiohjainten tuoteperheistä, jossa on värinäyttö. HC40 FRAME™- sekä HC40 TWIST™-mallin Advanced-versiot tarjoavat lisäksi useita uusia vaihtoehtoja räätälöintiin. Pelkkä ulkoasuun liittyvä brändinäkyvyys ei kuitenkaan enää riitä – myös ohjelmiston on tuettava brändiä. HC40:n näytössä voidaan itse asiassa näyttää brändin logo kirkkaissa väreissä, jolloin sen näkyvyys on taattu heti, kun käyttäjä aloittaa ohjaimen käytön.
Tarjoa käyttäjälle kohdennettuja ilmoituksia
Toinen HC40:n Advanced-version tarjoama vaihtoehto on ilmoitustekstien luominen sekä sen määrittäminen, kuinka usein niitä näytetään käyttäjälle. Kuvittele, että käsiohjaimen näytössä sinua tervehtii teksti "Huomenta, Jussi" tai "Mukavaa päivää, Julia". Edellä mainitut ovat esimerkkejä tavallisista ilmoitusteksteistä, joihin on liitetty käyttäjän nimi. Tai ajattele, jos näiden tekstien tilalla olisi uusimman kampanjasi iskulause tai johonkin tuotemerkkiin liittyvä mainoslause. Se lisää brändin näkyvyyttä käyttäjälle ja tarjoaa hänelle ainutlaatuisen ja yksilöllisen käyttökokemuksen.
Herättää huomiota myymälöissä!
Kuvittele, kuinka ällistynyt asiakas on, kun myyjä ojentaa hänelle HC40-käsiohjaimen. Asiakas tarttuu ohjaimeen, jolloin näytössä lukee: Hyvää päivää, Jussi! Kokemuksen ansiosta asiakkaalle muodostuu kuva monipuolisesta tuotteesta, jossa yksityiskohtiin on kiinnitetty huomiota.
Myyjä palautti HC40:n tehdasasetukset ennen tapaamista, ja lisäsi siihen asiakkaan nimen. Teimme tehdasasetusten palauttamisvalinnan helpoksi. Myyjä voi nollata ohjaimen muutamalla napsautuksella, jolloin se on valmis seuraavaa asiakasta varten.
Jos haluat lisätietoja HC40-käsiohjaimesta, tutustu HC40 – Suunniteltu käyttäjän näkökulmasta -sivustoon tai ota yhteyttä paikalliseen LINAK®-tytäryhtiöön.